vrijdag 22 mei 2015

Criss-Cross


Hoi hoi,

leuk dat je weer een kijkje komt nemen !
Welkom Judy, Asmah en Cara, bedankt dat jullie volger zijn geworden van mijn blog, ik hoop dat jullie hier veel plezier hebben !

Druk, druk, druk. Overal in mijn vriendenkring hoor ik hetzelfde .... Daarom heb ik een afspraak met een paar vriendinnen gemaakt en ze uitgenodigd voor een high tea bij mij thuis ... ff lekker vrouwen onder elkaar ... verschillende zoete en hartige hapjes en lekkere smaakjes thee .... de tafel mooi gedekt .... wat hebben we genoten van deze middag ! 
De sfeer is gelijk anders als je met een paar vrouwen samen bent, de onderwerpen ook :-) het was al ff geleden dat we zoveel lol hadden !

Nu is het tijd voor mijn kaartje voor vandaag, een criss-cross kaart speciaal gemaakt om mee te doen bij de challenge van het Hobbyjournaal, ik had dit model nog nooit gemaakt maar vond het wel een leuke uitdaging. 

Bedankt voor de berichtjes op mijn vorige kaart en ik hoor nu ook weer graag wat je van dit kaartje vind.
eGroetjes van Willeke f




Hello everyone,

nice of you to come and visit me !
Welcome Judy, Asmah and Cara, thanks for becoming follower of my blog, I hope you'll have fun here !

Busy, busy, busy. Everyone says the same ... That's why I made an appointment with a few friends and invited them over for a high tea at my house ... just women together ... several sweet and other little snacks and lovely flavours tea .... a nice setting ... what a lovely afternoon we had !
It's such a different atmosphere when only woman take part in something, the subjects too :-) it was a long time ago we had such fun !

Now it's time for my today's card, a criss-cross card specially made to join the challenge at Hobbyjournaal, I never made such a card before but I liked the challenge.

Thanks for all the lovely comments on my last card and as always I like to hear what you think of this card.

eGreetings from Willeke f





Hallo Ihre lieben,

ich freue mich das ihr wieder da seit !
Wilkommen Judy, Asmah und Cara, danke das ihr mitglied meines blogs seid geworden, ich hoffe ihr habt spass hier !

Zu wenig zeit. Jeder sagt das gleiche ... das ist der grund das ich meine freundinnen eingeladen habe für ein high tea bei mir zuhause ... nür frauen zusammen ... verschiedene süsse und andere leckere sachen und verschiedene geschmacken tee ... den tisch festlich gedeckt .... es war ein toller mittag !
Es ist ja ein ganz spezialer stimmung wenn nür frauen da sind, auch die unterhaltungsthemen :-) so viel spass wie da hatten wir schon lange nicht !

Jetzt geht's zur heutige karte, eine criss-cross karte speziel gebasteld um mit zu machen beim challenge von Hobbyjournaal, ich hatte dieses model noch nie gebasteld aber mir gefällt sie.

Dank euch für alle liebefollen nachrichten bei meiner letzte karte und wie immer hör ich auch heute gerne wie diese karte euch gefällt.
eGrüsse von Willeke f

Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge bij / With this card I join the challenge at / Mit dieser karte mach ich mit an der challenge bei :



Met dit kaartje sta ik in de top 3 bij : suzy bee's bloomin



14 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart Willeke
    en dat zal wel gezellig zijn geweest ja al die vrouwen bij elkaar.

    en Willeke ik weet ook wel dat je niet bij elke kaart wat neer kunt zetten maar vind het al fijn dat je langs komt.


    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje ik heb hem ook gemaakt vond het heel leuk om te doen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for sharing your super creation for Suzy Bee's Bloomin' challenge 80 - hope to see you again soon, Hazel, DT - thank you also for entering this for my Patterned Paper May challenge. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das ist eine wunderschöne Karte Willeke ich mag diese Kartenform auch sehr gerne und die Eulen sind so entzückend. Ich wünsche dir ein schönes Wochenende und schicke liebe Grüsse Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, this is gorgeous!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers and More!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Willeke

    Ik ben nu ook je volger geworden.
    Nog bedankt dat je ook mijn volger bent.Ik ga alleen a.s. maandag voor drie weken met vakantie dus wordt even stil op mijn blog.Ik zal nog morgen een kaart plaatsen en dan even niet.
    Gr Janny en fijne pinksterdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Willeke, leuk papier met de vogeltjes, en de uiltjes van Marieke vind ik helemaal top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Willeke,
    mooi model kaart en zo leuk met die uiltjes!
    Topkaart!
    Wat gezellig zo met vriendinnen!
    Klinkt heel leuk!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Really pretty unusual shaped card. Thank you for joining us at Make My Monday. Marina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card. thanks for joining in with the anything goes challenge at Creative Inspirations.
    CraftyNatalie {DT}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Perfect timing! I was just coming over to welcome you to the team at Dream Valley and see you have also entered my challenge at CCM! What a gorgeous card. I love that paper it's perfect for your cute little owls.

    So welcome to DV, and also Thanks for sharing in our Shaped Card challenge at CCM.

    Lin
    Crafty Cardmakers and More

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely gorgeous card, love the papers and the owls are adorable! Thanks for joining us at Crafty Cardmakers and More this time, good luck and hope to see you again soon

    Hugs
    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper May challenge with your delightful crafting - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi! This is such a lovely card and it fits perfect for our challenge! Thank you for joining us at Fairy Tale Challengeblog! Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier een berichtje achterlaat. Bedankt !
Lieve groetjes,
Willeke

Nice of you to leave a reply here. Thanks !
Hugs,
Willeke

Schön dass du mir hier einen nachricht hinterlässt. Vielen Dank !
Liebe grüsse,
Willeke