zondag 17 mei 2015

GDT voor Kaartjes Inspiraties Challenges Blog : Zwart, wit + grijs


Goeiemorgen allemaal,


 ik denk dat jullie wel gemerkt hebben dat het de laatste tijd hier wat stiller is dan anders .... normaal plaats ik 2 tot 3 kaarten per week en maak dan ook mijn blogrondje maar heb de laatste tijd zoveel last van migraine dat ik alleen mijn kaarten voor de diverse teams geplaatst heb.
Gelukkig werk ik altijd ver vooruit want knutselen met migraine is ook niet echt een optie ... maar het gaat gelukkig al een stuk beter :-)

Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien. Ik heb hem gemaakt als reminder voor de challenge bij het Kaartjes Inspiratie Challenges Blog, die op dit moment loopt, het thema is 

" ZWART, WIT + 1 ANDERE KLEUR " 

Je kunt rechtstreeks naar het challengeblog gaan door hier te klikken, ik zou het leuk vinden als je ook meedoet !

Ik hoor graag jullie reactie en wil jullie bedanken voor alle lieve berichtjes. Ik hoop dat je de volgende keer weer komt kijken 
eGroetjes van Willeke f



Goodmorning everybody,

I guess you allready noticed it's a lot more quiet on my blog .... normally I post 2 or 3 cards each week and also give comments on your blogs as often, but lately I've been suffering from heavy migraine attacks and I did only post my cards for the teams I'm on.
Fortunatly I always work ahead because crafting isn't an option with a migraine attack, but things are a little better now :-)

Today's card I made as a reminder for the current challenge at Kaartjes Inspiratie Challenges Blog the theme is

" BLACK, WHITE + 1 OTHER COLOR " 

You go directly to the challengeblog here, I would really like it if you join us !

I like to hear what you think of it and want to thank you for the lovely comments, hope I see you back again next time

eGreetings from Willeke f


Gutenmorgen liebe lesern,

ich glaub ihr habt schon bemerkt das es die letzte zeit ein wenig ruhig ist auf meinem blog .... meistens post ich jede woche 2 bis 3 karten und besuch dan auch euren blog, aber habe die letzte zeit ganz viel migräne und nur die karten für den teams gepost.
Zum glück bastel ich immer meine karten für den teams schon lange vorher, weil basteln mit migräne gar nicht einfach ist, aber jetzt geht's schon wieder mal besser :-)

Diese karte habe ich gebasteld um euch zu erinnern an den laufenden challenge beim Kaartjes Inspiratie Challenges Blog, das thema ist

" SCHWARZ, WEISS + 1 ANDERE FARBE "

 Du kannst hier gleich zum challengeblog gehen, ich freue mich wenn ich deine kreation auch dort sehe !

Ich höre gerne wie sie euch gefällt und danke euch für die liebefollen nachrichten, ich sehe euch gerne das nächste mal wieder
eGrüsse von Willeke f


Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge bij / With this card I join the challenge at / Mit dieser karte mach ich mit an der challenge bei :

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Willeke,
    war vervelend voor je..
    uit ondervinding weet ik wat migraine is,
    dat is echt geen pretje!
    veel sterkte er mee!
    je kaart vind ik super mooi heel stijlvol weer!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeeldkaart heb je voor ons gemaakt Willeke, leuke stempel mallen en papier, heel erg bedankt!!
    xx Wilma DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willeke,
    vind ze super geslaagd hoor je kaartjes in zwart en wit heel mooi
    ook je vorige kaartjes vind ik supers hoor !!
    veel beterschap en doe alles maar rustig aan
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simply stunning Willeke! That butterfly is so cute! I hope you are feeling well again, hope the migraines are gone by now. Take care ad big hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier een berichtje achterlaat. Bedankt !
Lieve groetjes,
Willeke

Nice of you to leave a reply here. Thanks !
Hugs,
Willeke

Schön dass du mir hier einen nachricht hinterlässt. Vielen Dank !
Liebe grüsse,
Willeke