woensdag 28 oktober 2015

Peppercus Design Team : Ballon Maus

Hallo allemaal,

vandaag is het weer tijd voor een nieuw kaartje met de leuke materialen van Peppercus Design.


De Peppercus muis is er in veel soorten en toen ik deze "Ballon Maus" in de shop zag wilde ik er meteen een kaart mee maken. Ik denk dat het kaartje zowel voor een man als een vrouw geschikt is, dus altijd handig om op voorraad te hebben.


De stempel vind je hier en het digitale papier heet "Buchstaben und Bücher" en kun je hier vinden. De set bestaat uit 18 vellen papier in 2 dessins en verschillende achtergrondkleuren.

De tekststempel vind je hier, hij is er in een z/w en in een ingekleurde versie, ik heb de ingekleurde versie gebruikt. De stempel van de muis heb ik zelf ingekleurd.


Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en ik hoor graag wat jullie van dit kaartje vinden

eLiefs en groetjes van Willeke f

Hello everybody,

it's time for a card with the lovely Peppercus Design products.


The Peppercus mouse has different variaties and this "Ballon Maus" I liked so much as I saw it in the shop I immediatly created a card with it. I think you can use it for a man or a woman, so it's great to have on stock.


You can find the stamp  here and the digital paper is called "Buchstaben und Bücher" and you can find it here. The set includes 18 pieces of paper in 2 designs and different backgroundcolors.

The textstamp can be found here, you can buy it in b/w and in color, I used the colored version. I colored the mouse-stamp myself.



Thanks for all your lovely comments and I'd love to hear what you think of this card
eHugs from Willeke f


Hallo ihre Lieben,

es ist zeit für eine Karte mit den tollen Peppercus Design produkten.


Die Peppercus Maus gibt es in viele verschiedene Sorten und mir hat dieser "Ballon Maus" sehr gut gefallen als ich ihm im Shop gesehen hab. Da hab ich sofort eine Karte gebastelt. Ich denke Sie eignet sich für Mann und Frau und damit gut um auf Lager zu haben.


Das Motiv gibt es hier und Das Digitale Papier heißt "Buchstaben und Bücher" und gibt es hier. Das Set enthält 18 x Digitales Papier in 2 Motiven und mit verschiedene Hintergrundfarben.


Das Text-Motiv gibt es hier, es gibt ein Motiv in s/w und ein koloriertes Motiv, ich hab das koloriertes Motiv genommen. Das Motiv mit der Maus ist von mir selber koloriert worden.


Vielen Dank für alle liebefollen Nachrichten und ich höre gerne wie diese Karte euch gefällt
eLiebe Grüße von Willeke f

5 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Willeke,
    mooi dit kaartje zo leuk afgewerkt,
    dat muisje is echt schattig!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das ist ja eine süße Karte. Die Maus ist ja wirklich zu niedlich. Und die ganzen Verzierungen finde ich einfach nur super. Ein echtes Highlight finde ich die kleine gelbe Holzklammer.

    Vielen Dank auch für Dein nettes Kommentar. Und ja, ich habe mit Make-up gemalt. Das Motiv muss nur groß genug sein ;-) Probiere es aus.. das macht echt Spaß.

    Liebe Grüße Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details en een leuke stempel ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Willeke,
    heel mooi kaartje met leuke digi
    fijn weekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier een berichtje achterlaat. Bedankt !
Lieve groetjes,
Willeke

Nice of you to leave a reply here. Thanks !
Hugs,
Willeke

Schön dass du mir hier einen nachricht hinterlässt. Vielen Dank !
Liebe grüsse,
Willeke